Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Rekreativa Medical
Rekreativa Medical

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

5 sportsko-rekreacijskih disciplina | 2 lokacije

Naša ponuda


ASHTANGA JOGA

ASHTANGA JOGA

Ova dinamična i fizički zahtjevna joga sinkronizira dah i kretnju, kako bi se proizvela intenzivna unutarnja toplina i pročišćavajući znoj koji detoksificira mišiće i organe. Rezultat je poboljšana cirkulacija, lagano i snažno tijelo i smiren um. Ashtanga joga, sa svojim brojnim vinyasama, izvrsna je za izgradnju snage mišića jezgre i toniranje tijela. Pripremite se za znojenje dok se brzo krećete kroz postavljen slijed.

Ova dinamična i fizički zahtjevna joga sinkronizira dah i kretnju, kako bi se proizvela intenzivna unutarnja toplina i pročišćavajući znoj koji detoksificira mišiće i organe. Rezultat je poboljšana cirkulacija, lagano i snažno tijelo i smiren um. Ashtanga joga, sa svojim brojnim vinyasama, izvrsna je za izgradnju snage mišića jezgre i toniranje tijela. Pripremite se za znojenje dok se brzo krećete kroz postavljen slijed.

Ashtanga seže u prošlost tisućama godina i prenosi se preko neprekinute linije učitelja, mudraca i gurua, te kulminira u životu Sri K. Pattabhi Joisa, njegovog unuka R. Sharath Joisa i svakog Ashtanga praktikanta koji se pridržava ovoga naslijeđa danas. Ovaj izravni prijenos znanja od učitelja do učenika poznat je kao "parampara" i sadrži neusporedivu mudrost.

Ashtanga doslovno znači "osam udova" i prakticiranjem svakog sve nečistoće u tijelu i umu se uklanjaju. Prva četiri su orijentirana izvana i uključuju različite načine na se koje ponašamo (yama i niyama), kontrolu nad tijelom kroz asane (poze) i kontrolu disanja kroz pranayamu. Posljednja četiri slijede spontano nakon dugogodišnje prakse: pratyahara (osjećaj povlačenja), dharana (jednostruki fokus), dhyana (meditacija) i samadhi (oslobođenje).

Tehnika asana u Ashtangi je poznata po tome što je stroga i energična. Postoji šest serija asana, a svaka sadrži određenu sekvencu poza koje treba točno slijediti. U najvažnijoj prvoj ili primarnoj seriji (pod nazivom "Yoga Chikitsa" ili yoga terapija) postoji 30 poza. Serije položaja su točno definirane i potrebno je dovršiti jednu prije nego se prijeđe na drugu.

Temelji Ashtanga joge su dah (koji uključuje bandhe ili energetske lokote), asane (poze) i drishti (točka fokusa). Kretanje s dahom, ili vinyasa, je središte Ashtange. U svakoj pozi postoji specifičan pogled (fokus) koji između ostalog pomaže razvijati usredotočenost i njegovati neprekidan um.

Individualizirani pristup podrazumijeva da polaznici dobivaju mnogo individualne pažnje i prilagodbe od učiteljice, a ta veza je stup Ashtanga joge. Kako bi to bilo moguće, podrazumijeva se da radimo u malim grupama (vidi sliku).

Namijenjena je početnicima i iskusnijim vježbačima. Pattabhi Jois je rekao da svatko može prakticirati Ashtanga jogu: mladi, stari, vrlo stari, bolesni i slabi. Jedini koji ne mogu prakticirati Ashtanga jogu su lijeni ljudi. Potrebni su posvećenost, odlučnost, disciplina i predanost. Uz iskren napor i redovito prakticiranje, Ashtanga joga dovodi tijelo i um u stanje mira i stabilnosti.

Intenzitet:  umjereno visok  4/5

Populacija:  sve dobne skupine

Veličina grupe:  male grupe

Trajanje sata:  60+ minuta

www.rekreativa-medical.com/ashtanga-joga.html

Naša ostala ponuda



Kontaktirajte nas!


  1. Rekreativa Medical - Centar
    Trnje, Bosutska 9
    10 000 Zagreb
    092 209 57 70
  2. Rekreativa Medical - Novi Zagreb
    Dugave, Kamenarka 2
    10 020 Zagreb
    092 209 57 70

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Redovno tjelesno vježbanje
  2. #yogazamene niz
  3. Za sve koji vole ples, glazbu i dobar ritam
  4. Sportske povrede
  5. Besplatni ljetni programi 2018.
  6. Medosport vas i ove godine poziva na nezaboravno druženje!
  7. Najava Svjetski dan sporta 26.05.2018.
  8. 2.kolo HIC-a i Alpe Adria kup na Karting centru
  9. Sretan Uskrs!
  10. Uskršnja pauza