Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput
Rekreativa Medical
Rekreativa Medical

Dobrodošli, upoznajte naš centar!

5 sportsko-rekreacijskih disciplina | 2 lokacije

Naša ponuda


FLEKSIBILNOST KROZ POKRET

FLEKSIBILNOST KROZ POKRET

U djetinjstvu smo toliko fleksibilni da možemo staviti nožni palac u usta, a postepeno dođemo do toga da nam je teško sagnuti se da vežemo cipele. Uzroci gubitka savitljivosti su brojni i isprepleteni, i što ih bolje razumijemo, više možemo na njih djelovati.

U djetinjstvu smo toliko fleksibilni da možemo staviti nožni palac u usta, a postepeno dođemo do toga da nam je teško sagnuti se da vežemo cipele. Uzroci gubitka savitljivosti su brojni i isprepleteni, i što ih bolje razumijemo, više možemo na njih djelovati.

Kod svakog napretka, tako i kod rada na fleksibilnosti, želimo li da postignute promjene budu trajne, neizostavno je da aktivnost bude voljna, tj. da uključuje središnji živčani sustav (mozak). Nedostatak većine stretching tehnika je upravo neuključenost mozga u procesu, senzorne informacije se odvijaju na nižoj razini (razina leđne moždine) što uzrokuje zaštitni refleks istezanja i dugoročno izaziva suprotan učinak a ne fleksibilnost.

Rad na fleksibilnosti kroz ciljane svjesne pokrete omogućuje središnjem živčanom sustavu uspostavu kontrole nad skraćenim bolnim mišićima i fascijama. Za vrijeme ovakvih pokreta svjesno biramo hoćemo li razinu kontrakcije zadržati, povećati ili otpuštati do razine potpune opuštenosti. Svjesnom kontrakcijom i jednako tako svjesnom i reguliranom relaksacijom mišića senzorne informacije dolaze do senzomotornog korteksa, središnji živčani sustav "osjeća" mišiće i oni su pod svjesnom kontrolom.

Fleksibilnost kroz pokret osnažuje povezanost senzomotornog korteksa mozga i mišića te pripadajućih fascija, koje imaju znatnu ulogu u fleksibilnosti. Mišiće osjećamo znatno jasnije i kontrola obje funkcije (kontrakcija i relaksacija) se unaprijeđuje.


Kako izgledaju satovi Fleksibilnosti kroz pokret

Pojednostavljen opis ovog koncepta je da svaku vježbu radimo u dvije faze koje se naizmjece izmjenjuju; aktivnu fazu u kojoj svjesnom voljnom kontrakcijom skraćujemo funkcionalnu skupinu mišića, i fazu svjesne voljno kontrolirane (ključno) relaksacije u kojoj tu skupinu voljno opuštamo, na koju se ovisno o vježbi nadovezuje lagano bezbolno pa čak i ugodno istezanje.

Prilikom izvođenja vježbi nema boli niti nelagode, već je senzacija identična prvom jutarnjem istezanju nakon buđenja.

Svakim ponavljanjem pokreta se oslobađaju skraćenja i ograničenja, i razvoj fleksibilnosti je osjetan već unutar sata. Učinak je dugoročan jer mozak "uči" da je fleksibilnost potrebna za funkciju (pokret), te održava mišiće i fascije u opuštenom stanju. Uzmite u obzir da je ovo krajnje pojednostavljen opis u svrhu približavanja koncepta, za više informacija nas posjetite.

Radimo isključivo u malim grupama radi kvalitete rada i pristup je individualiziran.

Intenzitet:  umjeren  3/5
Populacija:  sve dobne skupine
Veličina grupe:  male grupe
Trajanje sata:  50 minuta

www.rekreativa-medical.com/fleksibilnost-kroz-pokret.html

Naša ostala ponuda



Kontaktirajte nas!


  1. Rekreativa Medical - Centar
    Trnje, Bosutska 9
    10 000 Zagreb
    092 209 57 70
  2. Rekreativa Medical - Novi Zagreb
    Dugave, Kamenarka 2
    10 020 Zagreb
    092 209 57 70

Pošaljite nam poruku!


+ Pogledaj kompletnu listu sportova

Move Week 2015 / NowWeMove

Rekreacija.hr ključni Move agent 2015.
  1. „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

    „Roses Open“ – mjesto gdje se okupljaju svi zaljubljenici u odbojku na pijesku

  2. Roses Open 2016.

    Roses Open 2016.

  1. Tema broja:

    Kettlebell

  2. Stručni članak:

    Trening s girjama

  3. Što vam je potrebno:

    Oprema za trening

  4. Gdje vježbati:

    Kettlebell Klub Sparta

Video

  1. Step by Step - Kršić Patricija - New York, New York
  2. Megablast - Ferjančić Lana, Sarić Laura - Hej, smetaš mi
  3. Step by Step - Ritam Džungle
  4. Megablast - Bilać Klara - Tražim sreću
  5. Step by Step - Vurušić Helena, Pišonić Dorja - Kaput

Rekreacija.hr Vijesti

  1. Redovno tjelesno vježbanje
  2. #yogazamene niz
  3. Za sve koji vole ples, glazbu i dobar ritam
  4. Sportske povrede
  5. Besplatni ljetni programi 2018.
  6. Medosport vas i ove godine poziva na nezaboravno druženje!
  7. Najava Svjetski dan sporta 26.05.2018.
  8. 2.kolo HIC-a i Alpe Adria kup na Karting centru
  9. Sretan Uskrs!
  10. Uskršnja pauza